برگزاری مسابقه سبک زندگی و سیره رضوی 

برگزاری مسابقه سبک زندگی و سیره رضوی 

تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
رضا صدیقی مهنی گفت: مسابقه سبک زندگی و سیره رضوی یکی از برنامه های کانون در دهه کرامت است که به صورت مجازی برگزار می شود.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: مسابقه سبک زندگی و سیره رضوی یکی از برنامه های کانون در دهه کرامت است که به صورت مجازی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: در راستای اجرای این مسابقه، مطالبی از سبک زندگی و سیره آن حضرت همراه با چندین سوال در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته شده تا علاقمندان به شرکت در این مسابقه با مطالعه این مطالب به سوال ها پاسخ دهند.


وی بیان کرد: مهلت پاسخ گویی به سوالات تا سالروز میلاد حضرت رضا (ع) است و علاقمندان می بایست پاسخ های صحیح را برای ما در واتس آپ ارسال کنند.


صدیقی مهنی ابراز کرد: هدف از برگزاری این مسابقه، آشنایی نوجوانان و جوانان با سبک زندگی و سیره امام رضا (ع) است تا از این طریق از این امام همام در زندگی شخصی خود الگو بگیرند.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های کانون در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، دیدار با خانواده شهید ارژنگ نیا است.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز در نظر داریم به مناسبت دهه کرامت طرح ملی شنبه های کتاب را با محوریت معرفی کتاب در زمینه زندگی و سیره حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اجرا کنیم.


صدیقی مهنی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه کرامت، برگزاری جشن ولادت حضرت رضا (ع) همراه با مولودی خوانی، سخنرانی و تجلیل از پسران هم نام با امام رضا (ع) است که برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا این جشن در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت عنوان کرد: همچنین روزانه کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای دهه کرامت و فضائل و کرامات حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در گروه های مجازی منتشر می شود.


وی یادآور شد: در دهه کرامت با هدف گره گشایی از نیازمندان محله مسجد که همواره یکی از دغدغه های اصلی ما است با جلب کمک های مومنانه تعداد ۱۰ بسته معیشتی تهیه شده که در بین آنها توزیع می شود.



صدیقی مهنی در خاتمه آذین بندی مسجد و محله در آستانه شروع دهه کرامت را یکی دیگر از برنامه های کانون برشمرد.

پایان پیام/ 586